Καλώς ήρθατε στο blog του Διαιτολογικού Κέντρου ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ. Μέσα από τις αναρτήσεις του blog θα ενημερώνεστε για θέματα διατροφής, καθώς επίσης και τρόπους που θα σας κάνουν να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες για να κερδίσετε ευεξία, μακροζωία αλλά και να αυξήσετε την αυτοπεποίθηση σας.
Ο στόχος του Διαιτολογικού Κέντρου είναι να σας καθοδηγήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να:
α) μειώσετε το βάρος σας πιο εύκολα, γρήγορα, υγιεινά και σωστά
β) αυξήσετε το βασικό σας μεταβολισμό, έτσι ώστε να καίτε περισσότερες θερμίδες
γ) αυξήσετε την υγεία, την ενέργεια, τη δύναμη και την αντοχή σας

15 Σεπ 2013

Πώς να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

         
         Η περίοδος της εγκυμοσύνης αναμφισβήτητα θεωρείται το ομορφότερο και το σημαντικότερο στάδιο μιας γυναίκας για να νιώσει την ολοκλήρωση της ως άνθρωπος. Όταν όμως το σώμα της γυναίκας επιτελέσει το θεάρεστο αυτό έργο συνειδητοποιεί τις μικροεπιπτώσεις που έχει η εγκυμοσύνη σε αυτό. Πως μπορούμε να χάσουμε τα επιπλέον κιλά της εγκυμοσύνης και πως μπορούμε να επαναφέρουμε το σώμα μας στην προηγούμενη του κατάσταση. Σίγουρα το σώμα της γυναίκας μετά την εγκυμοσύνη δεν είναι πια ίδιο αλλά μπορεί να επέλθει στην καλύτερη του μορφή. Πιο κάτω αναφέρονται οι τρόποι που βοηθούν την γυναίκα να επαναφέρει το βάρος της μετά την εγκυμοσύνη.
Υπομονή και πάλι...υπομονή
Είναι σημαντικό να γνωρίζει κάθε γυναίκα που μόλις έχει γεννήσει ότι οι ορμόνες, οι οποίες διαταράσσονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, επαναφέρονται στα φυσιολογικά τους επίπεδα περίπου ένα χρόνο μετά. Οπότε, είναι λογικό η απώλεια κιλών να γίνει λίγο πιο αργά από ότι συνήθως. Επίσης, εάν η γυναίκα αντιμετωπίζει διάφορα άλλα ορμονικά προβλήματα όπως είναι ο θυρεοειδής θα χρειαστεί να κάνει υπομονή εφόσον τα αποτελέσματα θα αργήσουν να εμφανιστούν.
Θηλασμός
Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την γυναίκα που έχει γεννήσει είναι ο θηλασμός. Όχι μόνο ενισχύει το δέσιμο μητέρας-παιδιού αλλά συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του ποσοστού λίπους του σώματος. Και όμως ο θηλασμός βοηθά το σώμα της μητέρας να επανέλθει από τις αλλαγές που υπέστη φυσιολογικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Πρωινό
Το πρωινό αναμφισβήτητα αποτελεί το κυριότερο γεύμα της ημέρας. Ο οργανισμός παραμένει κυριολεκτικά νηστικός για πάνω από 8 ώρες κατά τη διάρκεια του νυχτερινού ύπνου, οπότε χρειάζεται ενέργεια για να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της ημέρας.
Μικρά συχνά γεύματα
Ακούγεται, γράφεται, τονίζεται σχεδόν παντού και είναι αλήθεια! Τα μικρά συχνά γεύματα παρέχουν στον οργανισμό αργά κατά τη διάρκεια της ημέρας την ενέργεια που χρειάζεται. Επίσης, κρατούν σε εγρήγορση τον μεταβολισμό βοηθώντας έτσι το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες και να χάσει ευκολότερα βάρος.
Ενυδάτωση
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, σε κάθε περίοδο της ζωής της γυναίκας, να ενυδατώνεται καλά ο οργανισμός έτσι ώστε να μπορεί να επιτελεί καλύτερα τις διάφορες λειτουργίες. Επίσης, συμβάλλει στη βελτίωση της κυτταρίτιδας και βοηθά στην ελαστικότητα του δέρματος έτσι ώστε να επανέλθει πιο εύκολα χωρίς να αφήσει τα σημάδια της εγκυμοσύνης.
Άσκηση
Η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση επιφέρει καλύτερα και πιο γρήγορα αποτελέσματα στην επαναφορά του σώματος. Η απώλεια βάρους η οποία πραγματοποιείται προκαλεί χαλάρωση στο δέρμα και η άσκηση βοηθά να δυναμώσουν οι μύες και να φαίνεται το σώμα μας καλύτερο. Επίσης, επιταχύνει τον μεταβολισμό αλλά φτιάχνει και τη διάθεση η οποία πιθανόν να μην είναι καλύτερη εξαιτίας των ορμονών.
Σωστοί διατροφικοί συνδυασμοί

Φυσικά, όλα αυτά θα συνδυαστούν με ένα καλά σχεδιασμένο διαιτολόγιο. Οι σωστοί συνδυασμοί και ο καλός προγραμματισμός από έναν εξειδικευμένο διαιτολόγο-διατροφολόγο θα προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα. Συζητήστε τις απορίες σας και βρείτε λύσεις σε διάφορα διατροφικά θέματα και σχεδιάστε το δικό σας ατομικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στα δικά σας μέτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: