Καλώς ήρθατε στο blog του Διαιτολογικού Κέντρου ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ. Μέσα από τις αναρτήσεις του blog θα ενημερώνεστε για θέματα διατροφής, καθώς επίσης και τρόπους που θα σας κάνουν να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες για να κερδίσετε ευεξία, μακροζωία αλλά και να αυξήσετε την αυτοπεποίθηση σας.
Ο στόχος του Διαιτολογικού Κέντρου είναι να σας καθοδηγήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να:
α) μειώσετε το βάρος σας πιο εύκολα, γρήγορα, υγιεινά και σωστά
β) αυξήσετε το βασικό σας μεταβολισμό, έτσι ώστε να καίτε περισσότερες θερμίδες
γ) αυξήσετε την υγεία, την ενέργεια, τη δύναμη και την αντοχή σας

11 Μαρ 2011

Quiz: Πόσο έτοιμοι είστε να αλλάξετε τον τρόπο διατροφής σας;

  1. Πιστεύεις ότι έχεις πρόβλημα βάρους;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η


  1. Έχεις προσπαθήσει να χάσεις βάρος με σωστούς και ασφαλείς τρόπους;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Έχεις κάνει ένα χρονοδιάγραμμα της απώλειας βάρους σου;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Είσαι έτοιμος να ακολουθήσεις έναν σωστό τρόπο διατροφής και άσκησης;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Πιστεύεις ότι μπορείς να εντάξεις την διατροφή – δίαιτα σου στην καθημερινότητα ακόμα και της δουλειάς σου;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Πιστεύεις ότι μπορείς να αντισταθείς στους λάθος τρόπους απώλειας βάρους και να διαλέξεις το σωστό;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Πιστεύεις ότι έχεις αντιληφθεί την σχέση της διατροφής με διάφορες παθήσεις;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Γνωρίζεις τι σου αρέσει και τι όχι, καθώς και τι σε οδηγεί στην λάθος διατροφή;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Αν καταναλώνεις συχνά έτοιμα γεύματα, είσαι έτοιμος να τα περιορίσεις;
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

  1. Πιστεύεις ότι μπορείς να αυξήσεις την σωματική σου δραστηριότητα (π.χ. 30 λεπτά καθημερινά);
  • ΝΑΙ
  • ΟΧΙ
  • Δεν είμαι σίγουρος/η

Απάντηση: Αν απαντήσατε ΟΧΙ στις περισσότερες ερωτήσεις τότε δεν είστε έτοιμοι. Αν απαντήσατε Δεν είμαι σίγουρος/η χρειάζεστε περισσότερη δουλειά μέσα σας. Αν απαντήσατε ΝΑΙ στις πιο πολλές ερωτήσεις τότε είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα σωστής διατροφής. Συγχαρητήρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: